Hafiz Safwan Thought That...

A thought of my self.."Be civil to all; sociable to many; familiar with few; friend to one; enemy to none." Benjamin Franklin

Pages

There was an error in this gadget

Hasrul Farhan's Wedding Invitation...


This is what he qouted in friendster's Bulletin Board.. Aku dah dilantik secara rasmi untuk jadik tukang jemput..oleh itu..harap aku leh pegi..rasanya boleh kot pegi..tgk arr


Assalamualaikum.Aku nak jemput semua sahabat2 yang mengenali aku untuk menghadiri Majlis Perkahwinan aku yang akanberlangsung sekitar bulan Disember 2005.Kepada semua sahabat2 aku di :


Sek Keb Tunku Raudzah ( SKTR - UPSR 1995 )
Sek Men Keb Agama Kedah ( SMKAK - PMR 1998 )
Sek Men Sultan Abdul Halim ( SMSAH - SPM 2000 )
Kolej Matrik Neg Sembilan ( KMNS - Ambilan 2001 )
Sahabat2 di UTM SkudaiFasilitator PPGM 2004
Pers Keb Pelajar Islam Malaysia ( PKPIM )
ABIM KedahABIM JohorPers. Siswazah Negeri Kedah ( PERSIDA )
Kesatuan Pelajar Islam Johor ( KPIJ )
dan sahabat2 aku yang aku tak tersebut... ramai sangat..hehe...

Jemput datang ke RUMAH AKU :Pada 25 Disember 2006

No 32, Taman Kiara, Jln Datuk Kumbar, 05300 AlorStar, Kedah

ATAU

ke RUMAH ISTERI AKU :Pada 9 Disember 2006

43-1 Jalan Tambak Bugis, Bukit Lintang 75460 Melaka

Dan sesaper yang berkelapangan aku harap bolehsend alamat terkini untuk aku hantar kad jemputan.Hantar kan kepada :
farhan : 019-6610144

isosiklopentana@yahoo.com

Wassalam....

1 people wrote something:

pa'an!! tahniah..aku baru jumpa gambaq hang dan isteri kat blog busu ni..tenkiu busu for the invitation..sori aku takleh pi jauh sangat..anyway, congrats dan semoga diberkati Allah ke anak cucu...! oh, to busu, i'm proud of your dedication..selamat maju jaya!

 
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin