Hafiz Safwan Thought That...

A thought of my self.."Be civil to all; sociable to many; familiar with few; friend to one; enemy to none." Benjamin Franklin

Pages

EXAM TAMAT

Assalamualaikum warahmatullah.
Yeahhhh!!!!!!!! Akhirnya tamat jugak paper final bagi semester nih.


Esok genap 2 tahun aku di UiTM Pulau Pinang. 2 tahun dah buat diploma. 2 tahun berhempas pulas. 2 tahun yang bermakna. 2 tahun yang banyak kasik pengalaman kat aku.


Dalam 2 tahun nih jugakla ada saja benda baru aku jumpa. Kawan-kawan, organisasi yang best(Mutiara) , staf yang best..tapi kurangnya..aktiviti yang best.


Feels like i’m not giving myself a good time. I need a vacation badly. I need to be love by somebody..Oh tidakkkkkk...((hahahahaha))


Teringat zaman kat UTM dulu. Semua prog. yang aku join ada jiwa yang tersendiri. Feel dia agak berlainan dari kat UiTM nih. Mungkin sebab perbezaan organisasi. Kelanasiswa ialah kelab manakala JPK lak representatives kolej kediaman. Matlamat Prog pun berlainan. Kalau dulu bab pembangunan kendiri tu agak jelas dalam setiap program. Tapi kat sini prog dirangka untuk keseluruhan pelajar kolej.


Pada masa nih gak aku teringin nak pegi berjalan-jalan, karaoke ngan memember, gi tgk wayang, main boling...wahhhhhhh..boling...sudah lama aku tidak pegang itu bola...dah berapa lama ekkk...last skali sem lepas kat sungai petani masa hari keluarga pejabat bapak aku. Kepada kaki boling yang nak ajak aku main..jom arrrr..


Cuti sebulan akan bermula 27 November dan tamat pada 2 Januari. Untuk orang yang sayang sgt kat uitm nih (aku laa), 27 hb tuh aku mula tugas jadik paramedic Karisma(sukan Uitm) sampai 3 Disember. 18 Disember aku kena balik ke kampus lapor diri untuk kursus OC (orientation committee)..cuti ku hanya 15 hari...that’s why i said earlier..i really need a good outback vacation..gi pulau mana2..sorang2..kalau nak ikut pun rakan-rakan atau kekasih jer(ada ke??)..


Ok la kawan-kawan..ingat daku cuti nih..KITA ENJOY...

0 people wrote something:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin